♥Helgen min!

Tänkte berätta lite om min helg! Fredagen var superrolig! Dock råkade jag bränna lasagnen så den smakade skit men det gjorde ingenting... Drog till sara vid sju och där satte vi igång, finns itne så mycket att säga men det var fest iaf. Johan kom och hämtade mig på kvällen och skjutsade även hem jullan!♥ Fruktansvärt uppskattat faktiskt. På lördagen mådde jag toppen, faktiskt helt seriöst. Jag vaknade vid 12 eller 13 och var hur pigg som helst och hungrig;s Tog en dusch med Johan och sen käkade en del... Hände inte så mycket mer då... Söndag idag alltså har vi varit en snabbis på stan Johan skulle köpa nå xbox live poäng så att han kunde köpa några banor i black ops, haha! Är grymt skönt väder ute och snart kan man ta fram skinnjackan igen och conversen!!! Har även sett en heldel vänner, Johan hade laddat ner 200gb vänner för att jag ska slippa se dålig kvalité, haha :) Gulle :) Nu ska jag springa till ica och handla nåt och sen ska jag mysa ner mig med andra avenyn, var ett tag sen jag såg det ;S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback