♥Ohja!

Nu sitter jag med nydatorn! Eller egentligen är den ju inte speciellt ny, den är från i september förra året och gick sönder i kanske november så! Har inte hunnit använda den så mycket, hehe! Fick iaf inte behålla nåt som fanns på hårddisken, för den böt dom ut mot en ny!

Har iaf hållt på att brännt massa recovery-skivor osv. Skulle ladda ner andra avenyn, då kom jag på att jag inte hade utorrent och sen hade jag inte vlc. Har även fått installera massa andra program. Nu håller jag på och fixar så att den har the sims 3! Ska snart gå till ica hade jag tänkt, ska nog köpa ramlösa eller loka också kanske en melon :) Hoppas ni har en bra kväll, pusspuss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback