♥Sämst natt....

Har nog aldrig sovit såhär dåligt i hela mitt liv. Har legat och vridit och vänt på mig hela jäkla natten. Kommer vara helt död idag! Juste, idag händer det grejer, mer får ni veta sen ;) Iaf så har jag ju fått tillbaka min skoldator nu och den är så lik sig fast ändå så jäkla olik sig. Känns inte alls som samma dator, något har hänt med den. Förut när man skulle ändra ljudet kom det upp en sak på skärmen, den saken finns inte längre;s Nu måste jag gå in i kontrollpanelen för att ändra ljudet, så jäkla irriterande-.- Skulle bra gärna vilja veta vad dom har gjort med den, hinner inte skriva nåmer nu. Ska snart ta bussen till praktiken :) eller om typ en timme, men ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback