♥Söndagsmys!

Hejsan. Har spenderat större delen av dagen med Johan. Vi har äntligen sett filmen om Lars Winnerbäck som heter solen i ögonen. Den var så himla bra! Eller dom som inte tycker om honom kanske inte skulle tycka om honom! Men eftersom jag älskar honom, han är den artisten som ligger mig närmst om hjärtat, så gilla jag filmen eller den var underbar! Vill se den en miljon gånger!
Vi har även hunnit med att basta, det var grymt skönt måste jag få säga. Eller det är det ju alltid. Känner att vi bastar ganska ofta sådär på söndagkvällar. Nu ska jag snart bädda ner mig och se lite mera andra avenyn, vi höres!

Funderar på att beställa hem den från cdon.com!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback