♥Bra dag idag!

Idag har varit en grymt bra dag! Vaknade med hjärtat intill mig, det dagen börja bättre? Tror icket det... Åkte med honom till skolan och sen hade jag natur och friluftskurs och fick veta alla datum när vi ska göra saker. Bland annat åka till riksgränsen i 4dagar... Blev jäkligt taggad då! Har ju varit med Johan och hans familj i fjällen de senaste tre åren och i år skulle det inte bli något men det blir ju iaf då :)

Sen gick jag förbi och kollade utanför min mentors arbetsrum och där hade han satt upp den fina lappen som visade att vi kommer få flytta våran enda lektion på tisdagar till måndagmorgon och därför kommer vi bli lediga! Mycket skönt! Dock är detta bara i några veckor men det är inte mindre skönt för det!

Var nyss på gymmet och körde mage. Imorgon functionalmoves, måndag afropowerdance och tisdag spinning. Hade velat köra nånting på söndag men då måste jag jobba :/ Nu ska jag chilla, pusspuss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback