♥Buhu

Nu har jag sett klart hela säsongen av djursjukhuset, komma sakn alla söta lejon, noshörningar, giraffer, hundar, ormar, fåglar och illrar! Kanske ska man byta linje och bli djurskötare ist? Det hade varit ett mysigt yrke! Nej det är klart jag inte ska byta inriktning!
Snart kommer Johan hit och hämtar mig och då ska vi åka till honom, vet inte riktigt vad vi ska göra men det  blir säkert nå mys! Brukar bli så! Ska hem i morgon igen och passa min lillebror! Eller det är på kvällen så han kommer nog mest troligt bara sova. Johan  kanske följer med också, beror på. Han pratade om att han skulle göra något med sin familj. Nej nu ska jag packa ihop det sista och sen dra. Pusspuss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback