♥Fixa rummet nu

Nu har jag fixat mitt rum, alltså städat och gjort i ordning. Dammsugit, dammtorkat och plockat en hel del. Nu håller vi på och fixar med vårat nya akvarie. Hade tänkt gå till ica efter att jag städat men när jag var klar hade klockan just hunnit slå nio, så jag hann inte :/ Ska iaf snart gå och lägga mig i sängen och se på mera house. Det är jäkligt bra. Vi har ännu inte fått igång det trådlösa nätverket så man måste fortfarande sitta på golvet i hallen när man ska sitta vid datorn. Mamma ska ringa i morgon och fråga vad vi ska göra för att lösa problemet. Allt fungerar enda tills det kommer till då man ska ansluta till det trådlösa, då ska man skriva in nätverkskoden och då säger den att den är fekaktig men det är den inte....Det här blir sista inlägget idag. Vi hörs i morgon. puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback