♥Nu är lilla jag glad!

Min ipod nano blev stulen i somras när jag och th landat på arlanda och enda sen den dagen har jag saknat den varje dag. Varje dag på bussen och varje gång på gymmet och varje gång jag brukade använda den men inte kunde för att det var nån jäkel som hade den. Hoppas personen som har den njuter av min röda fina ipod som det står mitt fina namn på och även njuter av musiken. Ja i alla fall, nu slipper jag sakna den för  att jag har köpt en ny eller ny och ny, eller halvår gammal är den. Köpte den av en klasskompis för 600kr. Riktigt bra pris med tanke på att den var så gott som ny eftersom att han inte använt den så flitigt utan mest legat och dammat i hans rum! Så nu är jag glad igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback