♥Praktik

Har just ätit frukost, havregrynsgröt, mums! Om en timme ska jag ta bussen till praktiken. Ska snart börja fixa mig och sen fixa mig! Gud har ingenting att skriva. Verkligen ingenting. Var på gymmet igår med victor och körde biceps! Tänkte dra på gymmet idag men jag gör det i morgon istället. Kommer hem sent ikväll kring nio eftersom jag slutar halv nio. Blir nog att sova tidigt då också eftersom jag börjar halv åtta i morgon! Och i morgon kommer johan hit tror jag! Det är i alla fall tänkt så!

Igår ringde jag och pratade med Acer om min dator. Jag ska tydligen skicka in den eller det kommer någon hem till mig och hämtar den och jag behöver inte betala någonting om jag inte har tappat den i golvet. Vilket jag inte har så det är ju lugnt.  Nu ska jag börja klä på mig sitter fortfarande i johans t-shirt som jag brukar ha på kvällen och tar av den när jag ska sova och sen på med den på morgonen igen!

3år och 1månad, 19/12-07<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback