♥Shiiiit

Hade tydligen glömt att ställa klockan när jag gick och la mig men ändå vaknade jag en halvtimme innan klockan pigg som en höna (?). Har käkat en skål med frosties och mjölk, det är dock inte det mest mättande här i världens eftersom jag är med hungrig efter den där skålen än före. Idag ska jag till gymmet! Tänkte dra på pass med det började först halv fyra och jag slutar halv tre och jag orkar inte vänta så länge så jag kör bara i gymmet idag. För någon sekund sen tänkte min hjärna tanken att boka spinning i morgon klockan sju, haha! Så roligt ska vi inte ha... Idag kommer Johan till mig, ♥ Min gullpojke!

Nu ska jag packa min gymväska och sen om ett tag bege mig till bussen, eller den går om en timme fan! Haha, nu ska jag sluta och börja göra mig i ordning... Funderar på att dricka kaffe....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback