♥tja tja bloggen!

Shit vad töntigt det där måste ha låtit i era öron. Ännu värre hade det varit om jag hade gjort videobloggar. Där går min gräns iaf. Så några videobloggar kommer det då inte. Var nyss på ica och handlade åt mamma och skickade tillbaka ett paket från hm som jag inte blev nöjd med. Trodde att det skulle var svinjobbigt att skicka tillbaka men det var det inte.

Idag har jag varit med mamma till storheden. Vi kom dit för att köpa en spegel men den fanns inte så vi åkte hem med en liten dvärg hamster. Den är hur söt som helst. Det första dygnet ska man lämna den ensam så att den får bo in sig, men i morgon ska vi bli polare. Vad han ska heta är inte riktigt bestämt ännu. Ojoj, vad söt han är:* Har laddat ner det nyaste avsnittet av pretty little liars och ska se det efter att jag hoppat i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback