♥Tjatja

Vad händer nu då? Själv sitter jag här efter att ha rensat ut förrådet. Jag och lillsyrran har gått två feta vändor till soprummt med massa skräp + en tv. Så om någon vill ha en liten tv finns det en i soprummet på herstön! Nu sitter jag bara här och chillar. I morgon går mina tradera-auktioner ut... Inte var det mycket jag fick. Menmen... Mamma skickade just sofie på affären så jag passade på att skicka med mina önskningar, melon och ramlösa! Så det kirrar hon nog eller så hittar hon eller tar fel :)

Har hittat lite på en extern hårddisk eftersom jag har haft så otur med mina datorer. Så nu har jag hittat en hårddisk som rymmer 1tb alltså 1000gb för 699kr och idag höll jag på att köpa en på elgiganten som rymde 500gb för 599kr. Shit vad jag är glad att jag inte gjorde det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback