♥Tjena

Har varit på praktiken idag och gud vad seg dag det varit. Känns som att när jag inte är med min handledare använder dom mig mest som nån springpojke. Jag får springa och hämta alla till fikat, diska osv. Tur att jag ska vara med min handledare nästa vecka.

Ska börja spara pengar till i sommar, jag och johan har pratat om att tågluffa. Jag kommer ju jobba också men jag vet ju inte riktigt hur mycket pengar det blir. Men jag ska iaf börja spara nu! Tog ett litet steg och gjorde så att för varje gång jag handlar med mitt kort kommer det dras 10kr och sättas in på mitt sparkonto, kanske kommer höja summan som sparas till 20 eller 30kr nångång men nu är det 10kr. + att jag har sparat 10kronor hemma på ett ställe!

Snart ska jag åka till Johan, är så jäkla trött så jag bad han komma och hämta mig men han svarar inte. Kanske får ringa honom. På lördag blir det kanske tjejkväll med brudarna, trevligt och jag hoppas att alla kan komma det händer inte så ofta...

Tänkte träna idag också men jag hade en sån jäkla huvudvärk så jag skippade det för att jag inte ville att det skulle bli värre. Men får köra i morgon istället. Då blir det ben! Ska packa nu och sen åka till Johan, vi hörs puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback