♥Nu var det längesen...

Nu så var det riktigt länge sen jag uppdaterade här i bloggen... Har varit i Skåne och när vi kom hem började jag jobba... + att jag har njutit av solen nu medans den är här i norrland och hälsar på, hoppas att det fortsätter vara så här fint väder hela sommaren! Sitter och kikar på lite sistaminuten-resor... Blir nog att boka en sen när jag får min lön! Har hittat två fina ställen, tunisien och grekland! Längtar såååå!

Är ledig nu i några dagar så jag passar på att vara hemma och njuta! Dock så ska det tydligen bli regn nu på onsdag... Typiskt! Nej nu orkar jag inte uppdatera mer, är sjukt trött och idag blir det en tidig kväll... Ska och göra pass i morgon! puss syns en annan dag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback