♥Spel och skoj!

Therese - Ett annat ord för blad?
Johanna - Blad?
Therese - Nej löv!

Kvällen har bestått av hårfärgning, pizza, tp, popcorn och geni! Man känner sig som ett riktigt geni när man säger sånt där! Har även färgat ths hår till en gammal gumma, alltså grått fast det ser mer ut som en råtta :) Har även handlat lite saker idag på stan, inge mycket men lite små saker. Kände verkligen inget shoppingsug även fast jag hade över 10 000kr liggandes på kontot.
Nu ska jag sätta undan 8000kr av dom på ett annat konto så att jag kan dra utomlands! Checka, vad duktig jag är! Nu ska jag ringa till min fina och så småningom blir det även att hoppa i säng. Tack för en trevlig dag T :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback