♥Spincore!

Kom just hem från mitt tredje hem, inpuls! Vart ett skönt spincore-pass idag. Känner att jag börjar komma in i spinningen igen. Gick ju alltid på spinning förut, ungefär 3ggr i veckan var jag i spinningensalen och hälsade på och jag hade tänkt komma tillbaka till det igen. Känner att nu börjar benen orka igen iaf. Vilket är bra.

Har umgåtts med Therese idag, blev ett snabbt besök på arons, vi åkte hem ganska fort igen när vi upptäckte att det nog inte blir så mycket mer sol idag. Fick även ett väldigt trevligt samtal av en bekant när vi var på Arons som ringde och frågade om jag ville komma och jobba i storforsen på lördag under diggiloo. Blir att stå i kassan i shopen och sälja lite godsaker och sådant... Tar även med mig min fina älskling Johan, så får vi tjäna lite pengar :)

Nu ska jag iaf gå och koka lite gröt, var sugen på fiberhavregrynsgröt men vi har bara vanliga havregryn :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback