♥Snabb uppdatering!

Hejsan, tänkte bara meddela att jag faktiskt lever! Dom två senaste veckorna har jag jobbat som ett svin, har varit igång med folk från halv åtta till 23 nästan varje dag. Så när jag slutade i fredags var det som att allting slog tillbaka och jag var helt slut. Det är ju oftast så att när man varit igång länge med nånting och varit stressad brukar man bli sjuk. Men jag blev bara väldigt trött...

Gjorde en nagelförsträkning på mina naglar idag så nu håller dom nog ett tag, har lyckats få mina egna naglar att växa ut, vilket är ganska coolt för att vara mina naglar för dom brukar alltid gå av... :/

Idag har jag packat och tvättat och i morgon efter jag varit på stan kommer jag packa det sista och sen bege mig till Johan för att spendera natten och på tisdag åker vi till skåne!

Gissa även vad jag hittade idag? Jo min ipod som jag trodde att någon stulit för ungefär exakt ett år sen i stockholm. Jag skulle packa min kameraväska och öppnar facket där man ska ha objektiv och där i ligger den, min röda fina ipod nano. Så nu är jag ägare av 3 ipods och en iphone.

Nu ska jag gå och sova för i morgon väntar en aktiv dag på stan och även ett besök hos frisören! Ett halvår sen jag klippte mig nu! ;o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback