♥Anställningsintervju

Idag har varit en både bra och dålig dag. Började dagen med begravning i ljusets kapell. Sist jag var där var det Therese mamma tog farväl av och tackade för den tiden som varit!♥ Nu var det en nära bekant som gått bort. Begravningen var på både svenska och finska och prästen råkade säga fel några gånger, men det är inte alltid lätt, det var en fin begravning...

Det bra var att jag har varit på anställningsintervju på mcdonalds och jag struntar i vad folk tycker och tänker men jobb är jobb och pengar är pengar. Får jag jobbet är det bättre än inget jobb alls. Intervjun tycker jag faktiskt gick bra. Försökte visa mig och ge ett gott intryck så att han skulle minnas mig och så att jag skulle sticka ut lite och inte bara vara en i mängden. Dom skulle höra av sig inom 1-2 veckor så då får vi ju se hur det gått, hoppas verkligen att jag får jobbet!

Blä måste verkligen städa mitt rum men jag är inte alls taggad. Jag var det i morse men inte längre men jag tror ändå att jag ska göra det :) Det är så trevligt med ett fint och ny städat rum!

Igår på spinningen gick det inte så bra eller jo men var rätt slut efter 75min spinningen i tisdags! Coren gick iaf bra! Tänkte egentligen dra på spinning idag men jag vilar från det nu tills nästa vecka. Nu ska jag städa lite i mitt rum och sen se lite andra avenyn kanske? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback