♥Färdig packat?

Nu ett antal timmar senare tror jag nog att jag har packat klart... Eller jag har inte packat väskan jag ska ha på tåget med lite mat och sånt och inte heller en till påse med mat som vi ska under veckan. Borde nog skriva en lista på vad det som ska vara i den påsen så att jag inte glömmer någonting... Tänkte njuta av lite kladdkaka idag men jag är fan inte ett dugg sugen, konstigt ohja? Tar ett glas cola och slår på ett avsnitt andra avenyn och försöker intala mig själv att det är trevligt att vara ensam utan någon och framförallt utan sin älskling, försöker även intala mig själv att njuta av ensamheten men inget utav det går särskilt bra.... Allra helst inte det om älsklingen...

den som inte gillar Bruno Mars - Count On Me kommer jag och flår.... hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback