♥Inte mycket att leverera!

Har tyvärr inte mycket att säga för tillfället... Lagade just mat spagetti och bacon. Hade sovmorgon till 13 idag och i morgon börjar jag 8.15 för första gången på alldeles för länge... Då ska vi ha våran första psykologilektion. Får se om psykologi är någonting för mig eller om det är crap. Tänkte dra hem och plugga idag men som det är just nu verkar jag inte få speciellt mycket gjort... Förutom matlagningen då, eller jag lärde väl mig ingenting där. Klockan 20 blir det träniing för fulla muggar, spinnpump! Såg nu att på fredag är det mellospinning på inpuls med godingar från melodifestivalen! ska sitta uppe i natt och boka, hehe! Nej nu ska jag packa om väskan och sen såsmåningom bege mig mot inpuls och sen Johan! purre sexxy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback