♥Tjenare

Har suttit på någon sorts konferens eller möte eller vad man ska säga från klockan nio till klockan tre. Den sista timmen var det sjukt ointressant och jag och Starry ville mest dö... Fick även en iaf 45min lång redovisning om kulturens hus. Var faktiskt sjukt bra! Fick brev från min nya läkare idag, hade haft min gamla läkare i typ 10år och nu helt plötsligt ska man byta för att han har gått i pension, vad är det för svammel? Tänkte röra på fläsket idag, antingen genom spinn/pump som jag tror att det blir eller genom att dra en liten joggingtur, men det blir nog spinn/pump!

Har även fått veta att jag har feta jobbchanser. Oddsen är ganska höga att jag får jobba på perhindersa i sommar. Träffade min gamla handledare idag och hon sa att hon skulle prata med chefen där i morgon och sen skulle jag ringa och prata med henne. Så då blir jag nog mest troligt utvald!!!;D Sjukt bra!!! Så i morgon blir det att ringa och prata med henne!! Woho!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback