♥Träning

Nu drar jag iväg till stan för ett pass på gymmet! Ska bli skönt att äntligen få träna. Blev inget igår eftersom vi kom hem så sent och då orkade jag inte dra iväg. Jag är inte så mycket för att träna på kvällen faktiskt... Bussen går halv, jävligt länge kvar jag som hade klätt på mig färdigt och allt.., Blir skinnjackan idag!!! Woho!! Grymt skönt att äntligen kunna använda den, dock är det inte jättevarmt ännu, men 3 + grader är ändå skönt när det varit typ 25- i ungefär två veckor....

Efter träningen blir det att trycka i sig hämtmat, kanske inte det mest nyttiga, menmen...

Haha, hatar ljuset i mitt rum, halva sidan av ansiktet blir alltid helt cp... Ni kanske förstår att mitt ansikte itne ser ut sådär på riktigt? Nu börjar det blir varmt att sitte inne i skinnjacka och halsduk... hehe pusspuss på er:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback