♥Jobbkväll

Hejsanssvejsan! Idag har jag jobbat typ hela dagen, först på min praktikplats och sedan med alla ledarna inför sommaren med konfirmanderna! Känner att sommaren kommer bli helt underbar och det kommer bli superkul! Åh vad jag längtar och jag känner mig så lycklig att jag verkligen trivs med mitt jobb och har ett jobb som jag tycker är roligt! För det här är verkligen något jag tycker om och jag älskar verkligen att gå till jobbet! Nog om det!

Imorgon är min sista dag på praktiken, ska bli både skönt och tråkigt men mest skönt haha. Tänker inte gå in på några detaljer här utan ni som vet varför jag tycker det är ni som borde veta.
I morgon ska jag till Johan och vara med han för han åker bort över helgen så man får passa på och pussas innan han åker!<3 Nu ska jag sova natti på er!

Här är några bilder från helgen och från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback