♥Matteb NP

Tjena idag har jag gjort matte B nationella och jag tror faktiskt att jag klarade det. Dock är mycket tack vare offe och viggo, eller till största del är det tack vare dom två! Hade absolut inte klarat det utan dom två! Så det tackar vi för!

Gjorde även om mitt abonnemang idag också så att jag får gratis surf på min tele! Kan vara bra det när man har en iphone! Det nya börjar gälla redan i morgon och det är ju bra eftersom att jag åker till piteå i helgen helt utan dator;o

Funderar på att ta mig en pn och sen plugga lite för just nu orkar jag då inte ens ta mig till sängen nästan!
Tog en gammal bild för mitt hår är då så smutsigt att det inte förtjänar att vara med på bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback