♥Sjukligt trött

Av någon anledning så är jag alltid stört trött när jag kommer hem från skolan oavsett vilken tid det är. Kan komma hem från skolan klockan tolv och jag kan komma hem från skolan klockan fem men jag är fortfarande lika jävla trött, vad beror detta på? Ska iaf lägga mig i sängen en stund tänkte jag och då tänkte jag läsa på lite till historieprovet som jag har i morgon... Eller det är bara muntligt men det är fortfarande ett prov och jag måste göra det för att få g i historia!

Lånade även två böcker idag på biblo när jag lämnade igen en bok. Jag lånade tusen strålande solar och flyga drake och båda är skrivna av Khaled Hosseini. Så nu har jag lite sommarläsning! Lånade dom i pocketbok så det är chill! Känner mig sjuktgrymtarg på min idrottslärare för att hon är så förbannat äckligt orättjävlavis! Blir så arg att jag skulle kunna göra vad som helst för att få betyget jag förtjänar men inte finns det nåt att göra nu... BAJS!

Var på stan med mamma idag efter skolan och inhandlade lite fint, som ni får se sen, kanske i morgon, kanske i övermorgon men någon dag. Så stå ut!

Tur att jag har min fina pojkvän som håller mitt humör uppe, han är minst sagt underbar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback