♥Söndagsplugg!

Hejsan på er, haft en bra helg? :) Det har då jag haft. Spenderade fredagen i soffan hemma hos johan och mös med black ops och vänner och lite popcorn! Valborg var vi ensamma så vi lagade mat tillsammans, våfflor blev det :) Jag satt i köket och gräddade och Johan satt bredvid och spelade gitarr! Juste, vi var ju för tusan på dop också! Glömde nästan bort det! Det var ett fint dop och massor med gofika. Hehe. Just nu är det inte är "rödtråd" i mitt inlägg... Kvällen spenderades även denna med vänner och blackops! Blev just hemskjutsad av Johan. Saknar honom redan, i'm in lööööv!<3 Nu ska jag ut och övningsköra så försök att hålla er inne! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback