♥Wieee

Shiiet vilken härlig och rolig helg jag har haft! Fredagen spenderades hos Martina och inhöll plugg och bastubad! Jag gjorde klart hela tre kurser i fredags, psykologin, omvårdnad och social omsorg! Måste säga att det var en grym lättnad när alla uppgifterna var inskickade och klara. Sista upgiften i omvårdnad blev 9 sidor lång! Efter det blev det övernattning hos Martina. Åkte hem på morgonen och firade min lillebror som fyllde fem igår! Jag fick världens finaste halsband av lillebroren som ni får se en annan gång :)
Lördag var jag med  Martina, Starry och sofia på pirates i 3D. Åh jack jisses så snygg han är och busig! Efter bion blev det middag på exotic, jag och Martina delade på en räkpizza! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback