♥Woho!

Fick nyss reda på att min iphone är i ånge, vilket betyder att den mest troligt kommer att komma i morgon! :) Gissa om det är någon som längtar, eller jag längtar inte lika mycket som jag gjorde först när vi beställde den. Det blev något fel då så det såg ut som att jag inte skulle få den förrän om jättelänge och då tappade jag som hoppet men nu vill jag inte längta för mycket, blir så besviken... Ska tömma min mobil andra mobil nu!

I morgon är det praktik och efter det ska jag och träffa dom andra konfirmandledarna för att planera inför lägret som är helgen om två veckor! Är så trött nu att jag inte orkar skriva mer och jag måste även plugga men vet fan inte vad...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback