♥Trött som bara den

Ska snart gå och lägga mig igen. Har varit och färgat håret hos Sara idag. Blev SVINBRA som vanligt då! Sara är grym! Till veckan ska hon även klippa mig eftersom vi inte hann med det idag. Men nu har jag iaf en jämn och fin färg i håret. Praktiken idag har även den varit grym som vanligt! Hände inte lika mycket idag som igår men det var skoj ändå :)

Åh min älskling jobbar sent på kvällen. Igår jobbade han till 02.00... Vanligtvis pratar vi alltid en stund på kvällen när vi inte är med varann och berättar allting roligt vi varit med om. Helt enkelt rensar våra tankar och bara pratar av oss en stund. Men nu har vi inte gjort det eftersom att han jobbat och nu har jag upptäckt hur mycket jag saknar den där lilla pratstunden. Men som tur var får vi helgen tillsammans. Vi ska ju faktiskt till Umeå och se på Lars Winnerbäck! Äntligen säger jag bara, som  jag har längtat!!!

Godnatt på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback