♥Cya!

Om jag inte hade fåt dricka kaffe just nu hade jag mest troligt aldrig i hela världshistorien orkat med dagen. Upp klockan fem. Buss klockan sex. Praktik sju. Sluta 13.30. 14.30 leka med väldigt aktiva barn i bergnäskyrkan. 17.00 mest troligt gymma. Sen hem och bre ut mig i sängen. Igår var vi hos Martina och planerade lite mer om vårat projektarbete! Känns grymt bra att det känns så roligt och det blir ju inte sämre när det är med världens bästa brudar! Nu ska jag packa gymväskan...

Drömde feta mardrömmen inatt om att Johan blev till fångatagen av voldemort och jag var tvungen att gå med i dödsätarna för att få honom tillbaka. Allt detta utspelade sig på björkskatans vårdcentral, det är en ganska viktig detalj om hur konstigt det var...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback