♥Önskelista

Som säkert många av er vet så börjar det närma sig den 10e oktober och detta är då även min födelsedag och för att underlätta alla dessa otroligt många paket ni alla ska köpa så tänkte jag skriva en liten önskelista!

-2 biljetter till Melissa Horn eller Magnus betnér. (Till mig och en vän, nej jag är inte schizofren)
-Parfym, pure från donna karen. Kärlek i vätska!
-Presentkort på tråkiga ställen. Hemtex, pentik, osv.
-Presentkort på roliga ställen Carlings!!♥, diva, sportaffärer, twilfit, makeupstore, kanske hos någon frisör (mitt hår skulle behöva en omgång med någons sax), elektronikaffärer, någon skoaffär (typ nilson, ecco shop och company nere i smedjan osv.) Helst inte h&m, lindex och kappahl för jag handlar inte där så mycket.
-Skriver hit väskan med nitar under från modekungen.se som jag nu för tredje året i rad önskar mig men aldrig fått. Man kan ju alltid hålla tummarna.

Okej det får räcka sådär till att börja med, kanske fyller på lite när jag kommer på något. Lycka till!

Edit:
-Presentkort xtreme beauty!
-Locktång som ger fina korkskruvar
-Pengar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback