♥Så här less

Åh nu har vi haft våra första praktikdagar i sunderbyn och jag trivs faktiskt och kommer nog fortsätta där! Min handledare är supergullig och alla andra som jobbar där är också väldigt duktiga! Alla som jobbar där är väldigt positiva till att ha en elev så man känner sig väldigt välkommen. Alla berättar vad dom gör hela tiden och inte bara min egna handledare. Så det här kommer nog bli superbra! Var inte lika positiv första dagen men då var jag på en annan avdelning och inte med min handledare så det var väl därför då.

Sitter just nu och väntar på att min älskling ska komma och hämta mig fast det kommer nog inte hända förrän vid 21. För då slutar han att jobba. Han har fått ett tillfälligt jobb i fem veckor men det är ju bättre än ingenting! Är så glad för hans skull! Men nu vill jag bara att klockan ska bli 21 så att han får hämta mig och sen åker vi till honom och myser hela kvällen!

Hehe på lördag ska jag och Martina dra på Make Up Stores visning som heter showgirl! Längtar supermycket!!!

Såhär less är jag på att vänta på allting kul just nu! (snyggt hår förresten)
7
Nöjd nu th?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback