♥Trevlig kväll

Vi började kvällen med att stå ute i kylan och vänta i säkert 20min. Det var lite drygt. Sen fick vi komma in och gå runt och "mingla" i kanske 30-40min? Shoppade en dual foundation under minglet och drack lite vin som det bjöds på! Det var trevlans. Sen började showen och här är några av bilderna jag lyckades ta som är helt okeja.
Tog med min iphone så man kan ju inte ha för höga krav! ;) Hemma hos mig sen blev det chokladbollar och sex and the city 2 med Martina! Kan visa er sen det som var i goodiebagen och den jag köpte. Det var dock inte mycket at hänga i julgranen!

Just nu drömmer jag mig bort om att min prins ska komma in genom dörren och överraska mig! Dock så kommer det nog inte hända eftersom han inte har bil och måste därför cykla i den här kylan... Men drömma kan man väl alltid? Ganska oplanerat att vi båda sitter hemma alldeles själva i varsin lya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback