♥Scones!

Har varit på praktiken hela dagen. Får huvudvärk varje gång jag är på sjukhuset, undra om det har nåt att göra med den torra luften? Har ingen aning... Har i alla fall inte varit någon bra dag. Började med att jag glömde min matback hemma, sen missade jag bussen i stan och fick stressa som tusan när jag skulle byta om för att inte komma försent. När jag bytte om upptäckte jag att jag glömt mina inneskor hemma, fick dock låna Martinas skor. Dom var storlek 39 och jag har storlek 36. Tror jag såg ganska rolig ut när jag gick runt i dom. Haha. När det väl var dags för middag fick jag köpa svindyr mat på sjukhuset som inte ens var god. Sen var det dags att ta bussen hem. Då började busschauffören tjorva om att mitt busskort inte funkar (våra skolkort funkar i från sjukhuset men vi brukar alltid trycka på hållplatsen efter) och att skolkorten bara kan blippas två gånger om dagen och att skolkorten inte har övergångsfunktion. Då ägde jag honom och sa att jag kan trycka på nästa hållplats och om det inte funkar då kan han få slänga ut mig. Åh HA jag hade rätt och HA vad han skämdes då, mohaha! Nej nu ska jag njuta av mina nybakta scones och lite grey's anatomy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback