♥Hej och hopp!

Tjenare! Jag sitter just nu hos Clara i uppsala och väntar på att hoppa i duschen. Ska vänta på att hon kommer hem så att jag vågar låsa dörren...

Kom hit i torsdags och lyckades ta mig igenom incheckning, start, landning och väskhämtning alldeles själv! Stolt tjej! Var dock ganska rädd när vi skulle starta och även landa. Det var även den sämsta landningen som jag nånsin varit med om. Det var hoppigt och ostabilt och hojja... Tur att det är fort gjort...

Igår  var vi ute på nation. Det var en klubb full med killar med backslick och rutiga och randiga skjortor... Vi lämnade stället pga smärtor i våra små fötter. Ikväll ska vi dra in till stockholm och göra ett återbesök på dovas. He blir nog bra. Nej nu ska jag springa på tossi. Puss och kram så syns vi snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback