♥Finemang

Jag mår helt finemang! Kom just upp från ett bad. Låg och såg senaste pretty little liars avsnittet i badet. Gud så skönt det var. Hårinpackning, ansiktsmask + bodyscrub! Kommer nog sova sjuktgott inatt. Jag gör alltid det efter ett långt och skönt bad.

Idag var ju första skoldagen efter jullovet. Inte för att jag har haft speciellt mycket lov eftersom att jag har jobbat så skorna brunnit men det kändes ändå att man inte varit i skolan på typ en månad... Började en massa nya kurser. Eller jag började tre helt nya kurser. Alla verkade helt okej. Nu ska jag nog krypa ner i sängen med lite popcorn och se på the lying game. Älskar att alla serier som haft paus över julen börjar sändas igen!!

Jag vill gå och lyxa till det på mus igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback