♥Älska mig igen

Åhh var på bio igår med Martina, men träffade Emma och Emmelie där. Vi satt bredvid varann. Vi såg filmen the vow eller älska mig igen. Den var sjukt bra och alla måste se den! Tog en fika på friends med Martina innan bion.

Idag har jag haft min absolut sista idrottslektion! Sjuktskönt. Efter det hängde jag med th på stan och köpte ett nytt mobilskal och lite nya ansiktsprodukter från apoteket. Drog även och sola på suntan.

På kvällen hängde jag med Sofia. Firade min lillebror som fyllde 6år med tårta och saft. Bakade även massor med dumlekakor till min praktik, hoppas dom blir glada på onsdag!:) nej nu ska jag sova men min kisse har tagit min plats, tur att vi har en sån stor säng! Åhh på fredagkväll kommer Johan hem, håller på att längta ihjäl mig!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback