♥En helt ny värld

Ligger i sängen med min vetevärmare och ska sova nu. Känns lite tomt här i sängen även fast Johan inte alltid sover här, det känns som att när jag vet att han ska vara borta i tre veckor och att han är så långt bort så känns det ännu mer tomt än vanligt. Men det ska nog gå fort. Drar ju till london i fyra dagar om exakt en vecka. Hade jag inte dragit på london resan hade det dock varit sjukt segt. Är helt övertygad om att det kommer vara helt underbart när han kommer hem igen. Kommer sprudla av glädje och glädje över att studenten snart är här.

Nu har jag typ tre uppgifter kvar i skolan, det är inte mycket. En av dom uppgifterna är projektarbetet. Tror att jag kanske inte behöver göra dom andra två...

Idag tog jag ett fotbad. Hade i nåt sorts fotsalt, filade fötterna och smorde dom. Jag har inte speciellt hårda fötter men efter att jag filat dem blev dem helt sjukt mjuka och gosiga. Nää nu ska jag sova, i morgon ska jag göra nåt jag aldrig gjort förut, när jag kommit dit kanske jag inte vågar, vem vet? Natti:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback