♥Mystorsdag

Igår var jag med sofia och lagade middag. Blev köttfärssås och spaghetti och sen blev det pannacotta med hallon. Sen såg vi film men sofia sommade sofia och vi gick och la oss!

Jag fick reda på att jag fått mvg i socialt behandlingsarbete och har chans att få mvg i svenska B också!

Idag kommer Johan hit och vi ska bara mysa helgen. Jag ska laga han lite middag åsådär. Han åker ju till Varberg igen på söndag men den här gången i tre veckor. Men det kommer nog gå fort eftersom att vi drar till london om en vecka!:D

Bjuder på bild från igår och en bild på fina oss när vi var på kemsanering på akuten. Dom skulle träna på vad dom ska göra om det kommer patienter som fått kemikalier på sig så vi fick låna kläder från röda korset som dom fick klippa sönder. Sen duschade dom oss två gånger. Kändes konstigt att bli duschad av någon annan och speciellt av någon som har på sig nåt som ser ut som en rymddräkt... Lunchade även en massa gott på olivers...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback