♥Vacation

I helgen är jag ledig och då ska jag fara till luleå och hälsa på lilla mamma och min kära vän Therese! Ska bli så kul för jag har jobbat så mycket helg och när jag varit ledig så har vi alltid gjort en massa andra saker och förra helgen var jag också ledig men då orkade jag inte göra nåt så jag stannade bara hemma! Men nu när jag börjat mitt sommarschema har jag mååånga lediga helger jämfört med förut!! :)    
 
Bjuder på lite bilder från veckan, bilden längst ner är low carb bounty-crepes, åhh det var så sjukt gott! Kanske skriver receptet på bloggen någon dag! :)
                                                                       
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback